Projekt e-twinning 2017


NOWY PROJEKT E-TWINNING

 "Superstitions are everywhere"

kwiecień-czerwiec 2017 

Tym razem uczniowie klasy 6d współpracując z uczniami z Turcji, zgłębiając swoją wiedzę na temat przesądów. Projekt ma na celu przede wszystkim rozwój umiejętności językowych uczniów poprzez wspólne działania z uczniami z Turcji. Poza tym będzie to okazja, aby nauczyć się korzystać z nowoczesnych technologi, podczas wykonywania filmów, prezentacji oraz komunikowania się z partnerami projektu. Tematem przewodnim są przesądy, które nas otaczają. Uczniowie zgłębią wiedzę na temat przesądów w swoim kraju, a także w kraju partnerskiej szkoły, a także znanych przesądów istniejących w innych kulturach na świecie. 

PLANOWANIE ZADAŃ



Film na dobry początek

Na początek naszej współpracy przesłaliśmy naszym partnerom z Turcji film, który nasi uczniowie stworzyli w zeszłym roku w ramach innego projektu, a że skład członków kółka się nie zmienił, to film przydał się na start:

 

Poznajemy się poprzez swoje awatary

Korzystając ze strony voki.com, uczniowie z Pawłowic i Samsun (Turcja) przygotowali swoje autoprezentacje z użycie aplikacji pozwalającej na dodanie głosu stworzonym przez siebie avatarom. Kolejnym zadaniem uczestników projektu było odgadnięcie, które avatarki reprezentują ich kolegów- niestety z powodów technicznych to zadanie się nie udało. Efekty pracy i tak były bardzo ciekawe, jak i sama zabawa z przygotowaniem swoich postaci, którymi dzielimy się także tutaj. Niestety nie da się osadzić ich na blogu, więc podaję linki:



 Przesądy w obrazkach

W kolejnym zadaniu uczniowie polscy i tureccy mieli za zadanie przedstawić znane im przesądy na rysunkach. Oto efekty ich pracy:

 



Superstitions in pictures - Montage Vidéo Kizoa


Przesądy i nie tylko w kreskówkach

Tym razem uczniowie klasy 6d oraz ich tureccy koledzy i koleżanki tworzyli własne kreskówki. Musieli się przy tym wykazać znajomością języka angielskiego nie tylko przy tworzeniu tekstów w kreskówkach, lecz również przy obsłudze strony, której użyliśmy w trakcie realizacji tego zadania (toondoo.com). Oto niektóre z kreskówek:

by Milena, Bartek, Filip, Malwina and Zuzia:

bad luck
The ladder-superstition
broken mirror
black cat
Umbrella

by Ahmet, Alikan, Betul, Emre, Halil, Muhhamed, Neslihan:

clover
cat
7B
ladder
Film i ankiety na zakończenie

Na zakończenie projektu otrzymaliśmy film prezentujący miejscowość Samsun oraz szkołę Ayvicik, w której uczą się nasi partnerzy z Turcji:

 



Podsumowanie projektu i prezentacja efektów w kl. 6d







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz