NOWY PROJEKT E-TWINNING
"Superstitions are everywhere"
kwiecień-czerwiec 2017
Tym razem uczniowie klasy 6d współpracując z uczniami z Turcji, zgłębiając swoją wiedzę na temat przesądów. Projekt ma na celu przede wszystkim rozwój umiejętności językowych uczniów poprzez wspólne działania z uczniami z Turcji. Poza tym będzie to okazja, aby nauczyć się korzystać z nowoczesnych technologi, podczas wykonywania filmów, prezentacji oraz komunikowania się z partnerami projektu. Tematem przewodnim są przesądy, które nas otaczają. Uczniowie zgłębią wiedzę na temat przesądów w swoim kraju, a także w kraju partnerskiej szkoły, a także znanych przesądów istniejących w innych kulturach na świecie.
PLANOWANIE ZADAŃ
Na początek naszej współpracy przesłaliśmy naszym partnerom z Turcji film, który nasi uczniowie stworzyli w zeszłym roku w ramach innego projektu, a że skład członków kółka się nie zmienił, to film przydał się na start:
Poznajemy się poprzez swoje awatary
Korzystając ze strony voki.com, uczniowie z Pawłowic i Samsun (Turcja) przygotowali swoje autoprezentacje z użycie aplikacji pozwalającej na dodanie głosu stworzonym przez siebie avatarom. Kolejnym zadaniem uczestników projektu było odgadnięcie, które avatarki reprezentują ich kolegów- niestety z powodów technicznych to zadanie się nie udało. Efekty pracy i tak były bardzo ciekawe, jak i sama zabawa z przygotowaniem swoich postaci, którymi dzielimy się także tutaj. Niestety nie da się osadzić ich na blogu, więc podaję linki:
http://tinyurl.com/k45dbrf
http://tinyurl.com/jwelez9
http://tinyurl.com/jw5sfuu
http://tinyurl.com/k68uy6o
http://tinyurl.com/mfbrh9q
http://tinyurl.com/lgbprrw
http://tinyurl.com/lggh8v2
http://tinyurl.com/m382sxg
http://tinyurl.com/lslhfw9
http://tinyurl.com/k3xf4lg
http://tinyurl.com/lmj92rb
Przesądy w obrazkach
W kolejnym zadaniu uczniowie polscy i tureccy mieli za zadanie przedstawić znane im przesądy na rysunkach. Oto efekty ich pracy:
Superstitions in pictures - Montage Vidéo Kizoa
Przesądy i nie tylko w kreskówkach
Tym razem uczniowie klasy 6d oraz ich tureccy koledzy i koleżanki tworzyli własne kreskówki. Musieli się przy tym wykazać znajomością języka angielskiego nie tylko przy tworzeniu tekstów w kreskówkach, lecz również przy obsłudze strony, której użyliśmy w trakcie realizacji tego zadania (toondoo.com). Oto niektóre z kreskówek:
by Milena, Bartek, Filip, Malwina and Zuzia:
by Ahmet, Alikan, Betul, Emre, Halil, Muhhamed, Neslihan:
Film i ankiety na zakończenie
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz